Omdømme – image og rykte

Skal du skrive tekster som kommuniserer godt, krever det erfaring. Du må vite hvem du gjerne vil nå med teksten din, og du trenger å velge deg et språk som når fram. Det er evnen til å gjøre de riktige grepene når det gjelder tekst som gjør at kundene våre blir valgt. I et samfunn som blir stadig mer fylt med informasjon, er det viktig å finne de riktige ordene.

Med erfaring og kunnskap setter vår journalist sammen et budskap du vil at dine fremtidige kunder skal få. Og vi gjør det på en måte som gjør at kundene dine finner det de leter etter – nemlig DEG – og dine produkter.

Bygge omdømme

Så hvorfor skulle du da søke støtte til å bygge opp omdømmet ditt? Svaret er like enkelt som komplisert: Fordi du ikke kan bygge det direkte omdømmet ditt lenger enn til nettopp de kundene du har, og kanskje dem de anbefaler deg til. Moderne kommunikasjonsplattformer som sosiale medier og Google My Business gjør det enklere å nå ut til langt fler. Det er i alle fall mulig.

Men hvor godt du når ut i praksis, kommer an på hvor godt du har satt deg inn i hvordan disse nye plattformer og virkemidler fungerer – og kanskje enda viktigere: Hvor mye tid du kan sette av til å gjøre den jobben det er å ha suksess også på nettet.

Nettpluss hjelper deg

La det være sagt med en gang: Vi i Nettpluss lover ingen «quickfix», der vi i løpet av kort tid skal kunne bringe deg en masse nye kunder – som du kanskje har hørt på telefon i det siste.

Det vi gjør, er å jobbe sammen med deg og dine medarbeidere for å fremheve den gode service, de kvalitetsprodukter du leverer, og ikke minst skape «feelgood» rundt merkevaren din. Over tid vil du også merke dette på økt tilstrømning – av de RIKTIGE kundene. De som søker nettopp din kompetanse og kvalitetsprodukter.

Se alle våre tjenester eller ta kontakt for en uforpliktende prat eller besøk.