Sosiale medier

Nye medier, eller sosiale medier som mange kaller det, er blitt viktige kanaler for deg som vil være bedre synlig for kundene dine. Uansett hva du selger eller tilbyr av tjenester, er det viktig for deg å være til stede slik at kundene finner deg.

Sosiale medier kan brukes til å bygge sterke relasjoner til din kundegruppe gjennom å informere, selge, kommunisere, komme med råd og tips eller med innhold som er underholdende, spennende eller nyttig.

Er det innhold en potensiell kunde ser på som nyttig er det mye enklere å be om noe tilbake; en "like", en kommentar, epost-adresse, påmelding, kjøp, osv.

Facebook er Norges tredje største medium etter tv-kanalene NRK og TV2.

3,7 milioner brukere i Norge
- 9 av 10 på Facebook daglig
- i snitt 37 minutter daglig

I 2008 var det 1,4 millioner Facebook-brukere i Norge. I dag er det mer enn dobbelt så mange, 3,2 millioner.

Bruker du sosiale medier på en god måte, bygger du relasjoner til målgruppene dine som er svært viktige for gode resultater. Gjennom sosiale medier kan du legge til rette for dialog, komme med nyttige tips og råd, samt by på inspirerende innhold. Det handler om å vise at du kan det du driver med.

Ønsker du hjelp?

Det er vanskelig å få den ønskede oppmerksomheten om ikke innholdet er rett.  Det er også viktig å gi et godt førsteinntrykk om du skal nå nye kunder.

Vi har journalist som finner den rette vinklingen sammen med dere, og samtidig skriver slik at det fenger leseren og det tilpasses mediet. Samme budskap kan lages med forskjellig innpakning ettersom hvem mottakeren er.

Se alle våre tjenester eller ta kontakt for en uforpliktende prat eller besøk.